Pages

Popular di Blog itu Blogger

Wednesday, January 11, 2012

modernasi dan globalisasi - apa kesannya terhadap edukesyen..

Setiap pagi, aku akan buka fesbuk aku untuk melihat-lihat perkembangan kawan-kawan. Memang banyak update-update wall memasing mengatakan itu dan ini. Dalam aku melungsuri fesbuk ku, ada satu page ( https://www.facebook.com/VUHelp ) mengirimkan satu video youtube. Yaa, page itu adalah dari Pakistan... so what?? Anyway, video yang dikirimkan adalah sesuatu yang membuatkan akal dan fikiran aku berfikir dan berfikir. Sedikit sebanyak ianya memberikan kesedaran kepada aku tentang modernasi dan globalisasi dan apa kesannya terhadap manusia, terutamanya terhadap sistem pendidikan.



Ya, kita semua adalah hasil dari pemodenan pendidikan ini....

No comments:

Post a Comment

Suka post/entry ini? Jom komen. Boleh juga kalau mahu lontarkan apa juga saranan dan juga penambahbaikan untuk blog ini.

Terima kasih untuk segala komen-komen anda!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sementara itu, di Blog lain....