Pages

Popular di Blog itu Blogger

Monday, November 21, 2011

Sukan SEA ke-26, Ini memang takde telo!

Sukan SEA ke-26, ialah satu temasya sukan yang dianggap berprestij di Asia Tenggara ini kerana menghimpunkan atlit-atlit sukan dari semua negara-negara anggota ASEAN. Seharusnya temasya sukan yang sebegini akan menghadirkan atau membangkitkan atlit-atlit ASEAN supaya dapat dicungkil bakatnya seterusnya bakal mengharumkan nama ASEAN dipersada dunia dengan dapat bersaing dengan atlit-atlit dunia lain.

Tetapi lain pula halnya yang terjadi pada temasya kali ini yang berlangsung di negara yang cukup gah dengan gelaran Garuda nya. Berapa banyak komplen yang tak berapa baik daripada negara-negara peserta berkenaan dengan prasana, makanan dan banyak lagi. Dan terbaru, cara penghakiman. Lihat video ini.





Betul-betul memalukan! Macammanalah malam kang bile Harimau Malaya jumpa dengan Garuda final Bolasepak nanti ye. Jangan Ong Kim Swee jadi mangsa flying kick dari penonton super fanatik INDO, sudah....

No comments:

Post a Comment

Suka post/entry ini? Jom komen. Boleh juga kalau mahu lontarkan apa juga saranan dan juga penambahbaikan untuk blog ini.

Terima kasih untuk segala komen-komen anda!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sementara itu, di Blog lain....